Здавейте, преди 2 месеца скъсах ремъка и вчера дойде момента в който палнах колата. Останах очарован от работата на мотора, не трепваше и мъркаше като коте, до момента в който не дигна температура. От 80-90 градуса нагоре колата почва да прави вакум и да вие адски много, като развалена водна помпа. Проблема до колкото можахме да го установим идва от маркучите за маслените пари. Тези който излизат от сепаратора, единия към смукателните колектори, а другия към въздуховода на дросела. Почва да мени обороти и да надува яко в двигателя. Това всичкото нещо го прави само на загрял мотор, а на студен работи като часовник. Може ли да го прави от натрупани грешки в компа, понеже първия път я запалихми с много малко свързан кабелак по нея (без 3-те сонди,дебитомер и още има който забравям) Моля помагайте, че вече в чудо се видях. Колата е от подписа долу.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Двигател на 147 1.6 прави вакуум????
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Това са пълни глупости които си ги написал. Има някакъв проблем явно, но това обяснение е абсурдно. Няма как да ти се помогне така.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Колега, моите уважения, но пиша това което съм видял. Майстора и той до сега не беше виждал такова нещо. За това се обръщам към вас от форума за да ми кажете от къде може да се получи такава аномалия. Мога да го докажа с клипче ако не вярвате, че колата прави така. Като отворят капачката на маслото по време на виенето, колата направо си издиша, все едно изпуска налягане и оборотите рязко падат. Обясни ми защо при студен мотор колата работи перфектно а на загрял почва с тези глупости. Какво може да е свързано погрешно (съединение,кабел, маса т.н.), но не ми казвай че говоря глупости, след като не си видял. Обърнах се към вас понеже на някой може да се е случвало подобно нещо. Днеска ще направя клипче на колата на студен мотор и на загрял. Звука на засмукване на въздух през филтъра е много странен, като свищене е. До сега не съм го чувал да прави така. Дроселовата клапа също я почистех до блясък... понеже имаше доста мръсотия. Но нищо не се промени.Last edited by zombiran; d.m.y г., 14:34.
Comment
-
Няма всичко е нормално. Обезвъздушено както си трябва. На маркуча от смукателя към сепаратора има една снадка където влиза маркуча. Да не се запушил той нещо. Проблема си мисля че е някъде покрай смукателните тръби, но къде точно не знам. Какво може да се обърка там.
Comment
-
Значи според думите на майстора, маркуча от смукателя към сепаратора бил заминал, а другия е леко скъсан но го направихме да не изпуска. Но точно като не взима от никъде въздух, като няма изтичане, почва да надува. Като отворим мястото където е скъсан и малко се пооправя колата. След час,два ще направя видео на колата и ще ви покажа какво точно прави. А гарнитурата е чисто нова и стегната според инструкциите. Главата е идеално изчистена преди да се сложи
Comment
-
Колега сигурно имаш малко вода в маслото и като загрее мотора почва да се изпарява и прави така ,на мене ми се е случвало много пъти на различни каляски след сваляне на глава да влезе вода в маслото и защото влиза малко не го пресича а само фучи от отдушника като загрее мотора .Остави я да поработи повече време и ще се оправи.Желая ти успех155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Колега това се получава когато ти е запушена картерната вентилация......вие отгоре......не е желателно да се суркаш така, мое да вземе да бликне нещо отнякъде......откачи двата маркуча дето излизат от черния капак на клапаните, запуши ги плътно за да не смучи въздух входящите колект и виж дали пак ще го има това.......ако го няма, значи е от тях......ако го има пак, търси проблема другаде.......естествено от тия два отвора при празен ход трябва да духат картерни газове, ако няма такова нещо, капака долу и плакнеш юнашки.....
На снимката - единия отвор е там където е филтърчето, другия 90 градуса отгоре над него където е маркуча...Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 20:35."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Изобщо не ми е минало през ума да я карам такаЧе като знам колко време беше в бокса.. Днеска трябва да ми докарат 2-та маркуча за картерните газове и ще пробвам това което ми каза. Имам само един въпрос. Тази пластмаса(като свера) в която влиза маркуча от сепаратора към смукателните колектори каква и е ролята, нещо като дозатор ли го играе или няма предназначение. Благодаря.
Comment
-
Първоначално публикувано от muchev Покажи съобщениеКлапън за картерните газове, когато двигателя работи на празен ход.Слагам снимки да се види за какво става на въпрос. Между другото се търси въпросното клапънче , което трябва да стои на празното място от снимките
Comment
-
Поръчай си ново. Повечето втора употреба са износени вече. Клапанчето върви с нова пружинка и О пръстен. 20-тина лева струва.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment